Geplaatst: 30-11-2006 22:28
[69057] hallo
hebben een bora 1.9tdi agr staan 1999
bij het rijden komt een zacht piepent jank geluidje uit de versnellings bak. warm of koud 12345 maakt niets uit.
bij 60-100 kmh daarna is het er mischien wel maar hoor je het niet meer ivm geluid banden op wegdek enz
olie is goed en is mooi schoon.
wie heeft dit vaker gehad ?en weet daar een oplossing voor
gr daan