geluid uit bak

2 reacties

Merk
Volkswagen
Model
Bora
Type
Onderwerp
Motorcode
agr
Eerste inschrijving
januari 1999
Brandstof
Diesel

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 30-11-2006 22:28

[69057] hallo

hebben een bora 1.9tdi agr staan 1999

bij het rijden komt een zacht piepent jank geluidje uit de versnellings bak. warm of koud 12345 maakt niets uit.

bij 60-100 kmh daarna is het er mischien wel maar hoor je het niet meer ivm geluid banden op wegdek enz

olie is goed en is mooi schoon.

wie heeft dit vaker gehad ?en weet daar een oplossing voor

gr daan