Geplaatst: 06-12-2006 22:52
[69444] we hebben problemen met een klant die klaagt over
stoten bij warme motor!!
we hebben het vermoeden dat het gasklephuis het probleem is?
alles schoongemaakt, lambdaregeling is goed stekkers van gaskleppotmeter
gereinigd enz enz
bougies kabels zijn al vervangen, kleppen gesteld en noem maar op!