11 reacties
Lid sinds: 26-11-2025
Bijdragen: 211184
Geplaatst: 07-05-2007 23:02
[79892] Is het mogelijk om de EGR klep af te sluiten zonder dat er allerlij storingen optreden in de inspuitcomputer?