Geplaatst: 08-05-2007 16:27
[79927] Wie heeft er ooit een origineel tel.systeem achteraf ingebouwd in een w210. Of wie weet of het uberhaupt kan. Het is een clk met command en bediening in het stuur. Het moet natuurlijk kunnen en ik ben in EPC al bezig geweest om wat onderdelen op te zoeken. Maar de klant wil globaal een prijsopgaaf en wil kost wat het kost het er wel in hebben. Alleen wil ik 100% zeker zijn dat het kan. Of wie heeft een chassisnummer van een clk met origineel telefoon 6310i met command. Dan kan ik aan de hand van dit chassisnummer de benodigde onderdelen erbij zoeken.
Hoor graag van specialisten!!