Geplaatst: 10-12-2006 21:26
[69675] Wij hebben een verlies van koelvloeistof in een Rover 45.
De motor loopt goed. Is afgeperst en gesnuffeld. geen lekkage te zien.
We vermoeden dat de koppakking niet kapot is, want er is weing condens in de uitlaat.
Wat is de reden van het verlies?