Geplaatst: 13-12-2006 11:50
[69860] Ik ben al een tijdje aan het zoeken naar de oorzaak van het op 3 cilinders lopen.
- Bougies vervangen.
- Alle filters vervangen en nieuwe olie.
- Bougiekabels doorgemeten.
- inlaatluchtcircuit op lekkage getest
- klepspeling afgesteld
- Compressie gemeten. (12 bar op alle cilinders)
- inlaatlucht temperatuursensor vervangen
De klacht begint tijdens de opwarmfase.
Zowel op benzine als op LPG.
Ik heb geen apparatuur om de computer uit te lezen, dus tast ik in het duister.