Geplaatst: 14-12-2006 20:54
Hallo
Ik heb de koppakking vervangen van de feroza 1.6 i uit 91
Nu rookt hij best zwart (met wat grijs) als gas wordt gegeven
Ook start hij koud niet meer zo lekker, hij houd in als je gas wilt geven (onbelast)
Zodra hij even loopt (1min) dan kan je gewoon gas geven
De onsteking is afgesteld en tandriem staat op tijd..
wie weet er raad..
Ook heb ik even de stekker los getrokken achterop kop... (2 aansluitingen) maar hier reageerd hij ook niet op klopt dit????
mvgr twan