Geplaatst: 19-12-2006 18:08
[70323] Hallo...........ik wil een alarm installatie aansluiten.......nu moet de "spanningsval draad" aangesloten worden op het binnen licht.........als je hem op de rechter portier schakelaar zou doen werkt het alarm niet als de linker portier opent................welke draad moet ik hebben er zitten er 3 in constant plus en 2 andere.
iemand een idee?
thanks.....