Geplaatst: 19-12-2006 23:16
Wagen valt soms es stil tijdens rijden,of krijg je niet gestart te pas en onpas.Heeft hier drie weken gestaan enheb het zelf maar één keer voor gehad maar hij had ontsteking.Na enkele malen starte hij weer maar weet soms iemand of er problemen zijn met de afsluiter op de monopoint?