Geplaatst: 21-03-2007 14:57
Beste collega's wij hebben een picasso 1.8 16v uit 2003 deze auto heeft het probleem dat de distributie aan het klapperen is tussen de waterpomp en de krukastandwiel.
We hebben de waterpomp, de spanrol, looprol en de riem al vervangen.
Ook hebben we de spanrol al wat meer voorspanning gegeven maar niet baat.
Het enige wat we kunnen constateren is dat de riem iets van links naar rechts over de nokkenastandwielen loopt en verder is er geen slingering te zien.
Kent iemand van jullie dit probleem en weet er iemand raad?
Al vast bedankt Mark.