Geplaatst: 19-03-2007 19:53
[76794] Wat kunnen de problemen zijn van het aanslaan van de radiator-ventilator op vol vermogen.
Op ongewoonlijke tijden ook als er niet is, of mee wordt, gereden.
Wanneer er gereden wordt en de airco uitgezet wordt stopt het loeien van de ventilator.
Met de diagnostic kan op een gegeven moment de radiator-ventilator niet op vol vermogen gestest worden.
Heeft iemand dit al eerder aan de hand gehad ?