Geplaatst: 04-02-2006 14:27
[48557] Vanochtend toen ik weg reed en moest remmen (rustig) blijft mijn rechter voorwiel remmen (Hangen)
Remcilinder kan ik alleen met kracht indrukken.
Remcilinder met open ontluchtingsventiel gaat wel met de hand.
dus het zit niet in de remcilinder.
wie heeft raad ???
Zelf denk ik aan de hoofdremcilinder !! maar kan deze mijn rem vasthouden zonder te remmen.
Wiel komt na enige tijd wachten wel wat vrij maar niet zoals het moet.
Mijn Dank Rinus