Geplaatst: 05-02-2006 20:22
Heb een Trafic 1.9DCi 100 8/2005 km 17500
Bij ongeveer 15000 km is de motor meer gaan "grommen, brandstof verbruik van 1 op 12.5 naar 1 op 10-10.5, fijne trilling in stuur, koppeling en gaspedaal.
volgens renault dealer is het normaal.
Heb van 2002 tot 2005 en 1.9 DCi 100 120000 km gereden en dit nooit gehad. eerste 15000 km met deze ook niet, dus is het niet normaal, wie weet wat het kan zijn.
groeten Peter