Geplaatst: 06-02-2006 21:22
[48745] Hoi
heb een peugot 206 van 99 en mijn achterste rem langt de linker kant kom vast en is met niets los te krijgen krijg zelfs mijn trommel er niet af wat zou het probleem kunnen zijn en hoe los ik het op
Dank u bij voorbaat