Geplaatst: 09-02-2006 23:17
[49041] Effe om te informeren of dit een aleenstaad geval is of dat dit regelmatig voorkomt.
Gevolg is: auto valt stil en bij demontage mazoutfilter zie je allemaal metaaldeeltjes ziten in de mazout.
Alles vernieuwen dus:
Injectoren
Hogedrukpomp
Rail
injectorleidingen
retourleidingen
Distributieriem
mazoutfilter
Brandstoftank goed spoelen
Leidingen uitblazen
Op rail stond "Made in Tchechië' zou dit de oorzaak zijn???
THX V4