Geplaatst: 09-02-2006 22:10
Ik heb een probleem met een 206 1.6-16v met een bosch 7.4.4
ecu
Geen fout code's opgeslagen.
Gasklephuis hebben wij door gemeten (geen fouten)
Bekabeling hebben wij gecontroleerd. Ook is de klacht is niet altjd aanwezig.
Wie heeft er nog een idee
gr. hb