Geplaatst: 24-03-2007 22:06
[77142] Hallo,
Ik heb een a4 met een 2.5tdi 120kw handgeschakeld, zijn er mensen op dit forum die mij kunnen zeggen wat bij hun zo ongeveer het brandstof verbruik is?? Ik kom n.l. niet onder de 1:13.5 en dat vindt ik toch best royaal voor een diesel?