Geplaatst: 23-03-2007 22:42
C180 WDB202018 komt niet goed op toeren en trekt slecht op. Uitlaat/kat losgehad en
gecontroleerd, verder goed. Om alle twijfel weg te nemen ook gereden met uitlaat
los. Helpt niks. Storingen uitgelezen en eerst alles gereset (oude codes).
Gereden, komt niks terug. Als je de auto langszaam laat optrekken en rustig steeds meer gas geeft, dan komt die er uiteindelijk wel. Maar als je een beetje sportiever wilt optrekken of plank gas dan is niks meer daar. Lijkt alsof hij dan te weinig "schpriet"krijgt. Ik verdenk de luchtmassameter !!!!??? Ervaringen ????!!!
nb: automaat uitvoering.
Alsvast bedankt.