trekt niet goed

3 reacties

Opgelost

Merk
Mercedes-Benz
Model
C-klasse
Type
TYPE W202 SEDAN
Onderwerp
Motor
Motorcode
180
Eerste inschrijving
januari 1997
Brandstof
Diesel

Garageforum

Lid sinds: 26-11-2025

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 23-03-2007 22:42

C180 WDB202018 komt niet goed op toeren en trekt slecht op. Uitlaat/kat losgehad en

gecontroleerd, verder goed. Om alle twijfel weg te nemen ook gereden met uitlaat

los. Helpt niks. Storingen uitgelezen en eerst alles gereset (oude codes).

Gereden, komt niks terug. Als je de auto langszaam laat optrekken en rustig steeds meer gas geeft, dan komt die er uiteindelijk wel. Maar als je een beetje sportiever wilt optrekken of plank gas dan is niks meer daar. Lijkt alsof hij dan te weinig "schpriet"krijgt. Ik verdenk de luchtmassameter !!!!??? Ervaringen ????!!!

nb: automaat uitvoering.

Alsvast bedankt.