Geplaatst: 03-01-2007 21:26
[71326] heb hier een xl500 staan.
stomme ding wil niet aan slaan
krijgt benzine,lucht vonk en je trapt je rt maar wil heel af en toe aanslaan,stop en je krgt m niet meer aan.
dan na een tijd lopt ie in een keer
dan kan je volgende keer een dag trappen en wil ie niet.
praten helpt niet schoppen slaan gooien aaien niks helpt stommeding doet 't niet(of wel soms)
ik word er moe van