motorfiets honda xl 500

5 reacties

Merk
Honda
Model
Type
Onderwerp
Motorcode
500
Eerste inschrijving
januari 1985
Brandstof

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 03-01-2007 21:26

[71326] heb hier een xl500 staan.

stomme ding wil niet aan slaan

krijgt benzine,lucht vonk en je trapt je rt maar wil heel af en toe aanslaan,stop en je krgt m niet meer aan.

dan na een tijd lopt ie in een keer

dan kan je volgende keer een dag trappen en wil ie niet.

praten helpt niet schoppen slaan gooien aaien niks helpt stommeding doet 't niet(of wel soms)

ik word er moe van