Geplaatst: 10-01-2007 16:48
Raar probleem, motor houd er mee op slaat af bij ongeveer 80 km/h. Dit alleen bij intrappen rempedaal doet het niet altijd, jammer genoeg. Na opkomen koppeling slaat hij wel weer aan. Snelheidssensor op vs-bak nieuw vv en later gereden met stekker ervan los. Dan blijft de storing aanwezig. Ga vanavond rijden met de stekker van de remlichtschakelaar eraf. Dit is een 2 polige aansluiting dus volgens mij alleen voor de remlichten, maar om uit te sluiten dat de storing geaktiveerd wordt via deze schak.
Wie herkend deze storing?? anders komt het uit de mot.electronica.