Geplaatst: 10-01-2007 22:22
Hallo lezers,
heb een probleem met een MPV van 1998 met een 2.5 td , rookt heeel (echt heel erg) erg bij koude start, witte rook, raakt wel wat koelvoelstof kwijt met dit is op 500 km een halve liter.
motor heeft inmiddels 340.000 km gelopen.
geen uitwendige lekkage waargenomen.
bij voorbaat dank voor de reacties