Geplaatst: 13-05-2007 23:25
[80269] klant bracht auto 2 weken geleden met het probleem dat hij niet wou aanslaan.auto uitgelezen en het bdp signaal was niet aanwezig.heb een nieuwe bdp sensor en een nieuwe nokkenaspositiesensor gemonteerd.de auto heeft het een week goed gedaan maar heeft nu weer het zelfde probleem,heb hem weer uitgelezen en hij geeft weer aan dat het bdp signaal ontbreekt.hebt een paar nieuwe sensors geprobeert maar dit helpt niet,het bdp signaal blijft ontbreken.