Geen STB Courier 1.8d

2 reacties

Merk
Ford
Model
Courier
Type
Onderwerp
Motorcode
1.8
Eerste inschrijving
januari 2001
Brandstof
Diesel

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 11-01-2007 12:58

[71710] Auto heeft geen STB. Wanneer ik een beetje aan de 2 draden zit ( elektronische pomp ) dan wil hij weer wat doen. Geen stekerverbinding maar draden gaan rechtstreeks pomp in. Al iemand bekend met dit probleem? Enige oplossing pomp vervangen? Heeft goede plus en min ( 14.2 Volt over deze twee aansluitingen )

René