306 xsi brandstoftank

12 reacties

Opgelost

Merk
Peugeot
Model
306
Type
306
Onderwerp
Brandstof(systeem)
Motorcode
2.0 16v
Eerste inschrijving
januari 1997
Brandstof
Benzine

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 12-01-2007 17:39

Weet iemand hoe het vacuum in de brandstoftank van een 306 xsi wordt geregeld? Hij wordt nu nl. helemaal vacuum gezogen totdat hij lucht aanzuigt door de brandstofdamp afzuiging? ik kan nergens een beluchtingsklepje vinden?