Geplaatst: 12-01-2007 17:39
Weet iemand hoe het vacuum in de brandstoftank van een 306 xsi wordt geregeld? Hij wordt nu nl. helemaal vacuum gezogen totdat hij lucht aanzuigt door de brandstofdamp afzuiging? ik kan nergens een beluchtingsklepje vinden?