7 reacties
Lid sinds: 26-11-2025
Bijdragen: 211184
Geplaatst: 14-05-2007 19:29
[80307] Hallo ik heb hier een focus staan waarvan de distributieriem gebrokken is.
Is er dan kans dat de kleppen krom zijn?
En waar bevinden zich de merktekens van de inspuitpomp en krukas?
Groetjes Dirk.