ditributieriem gebrokken

7 reacties

Merk
Ford
Model
Focus
Type
Onderwerp
Motorcode
1.8 DTI
Eerste inschrijving
januari 1999
Brandstof
Diesel

Garageforum

Lid sinds: 26-11-2025

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 14-05-2007 19:29

[80307] Hallo ik heb hier een focus staan waarvan de distributieriem gebrokken is.

Is er dan kans dat de kleppen krom zijn?

En waar bevinden zich de merktekens van de inspuitpomp en krukas?

Groetjes Dirk.