Geplaatst: 15-05-2007 2:15
[80347] De ford trilt hevig bij stilstand, en toeren laten opklimmen naar 3000 toeren. Alles rammelt, verder loopt de motor perfect!
Tijdens het rijden lijkt het onbalans, zit zeker niet in de wielen. 4 nieuwe banden, en velgen+banden zijn speciaal gebalanceerd, zelfs op een bank waar er kracht op het wiel gezet wordt, zijn perfect recht.
Een bekend probleem?
Je merkt verder niets, enkel bij ca. 3000 toeren siddert heel de auto.