Koni FSD icm met een "verlagingsveer"

4 reacties

Merk
Seat
Model
Ibiza
Type
Onderwerp
Motorcode
130pk PD
Eerste inschrijving
januari 2003
Brandstof
Diesel

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 20-05-2007 11:55

[80673] Zijn er hier al mensen die ervaring hebben met het nieuwe fenomeen van koni? De FSD schokdemper?

Mij lijkt zo'n demper ook wel wat, maar ik wil hem in combinatie met een iets kortere (standaard) veer. Wat voor merk veer zou ik hier toe kunnen passen om een snaarstrakke wegligging te kunnen krijgen?