Geplaatst: 20-05-2007 11:55
[80673] Zijn er hier al mensen die ervaring hebben met het nieuwe fenomeen van koni? De FSD schokdemper?
Mij lijkt zo'n demper ook wel wat, maar ik wil hem in combinatie met een iets kortere (standaard) veer. Wat voor merk veer zou ik hier toe kunnen passen om een snaarstrakke wegligging te kunnen krijgen?