Geplaatst: 26-09-2005 15:28
[39093] Het betreft een S 300 TD, model 140 van 1998, die na het parkeren van de auto niet meer aan wil slaan. Motor draait goed rond, er gaan geen lampjes knipperen in de spiegel, brandstoffilter vervangen. Met lang doorstarten geeft de motor enig teken van willen lopen, maar dit lukt dus niet. Heb ook de reservesleutel geprobeerd, geen resultaat. Ik heb geen uitleesapparatuur, wie geeft mij de tip? Zekering van de brandstofpomp is goed.