7 reacties
Lid sinds: 11-06-2007
Bijdragen: 211184
Geplaatst: 27-09-2005 10:39
Wie weet waar je het makkelijkst het snelheidsmetersignaal kan aftakken bij een saab 9.3 2.0 turbo 2001, welke kleur draad eventueel, of electrisch schema? i.v.m. inbouw navi.