Geplaatst: 28-09-2005 0:25
[39204] Bij een Ford escort 1.8 16v uit 1997 kan ik de computer niet uitlezen. Alles zit goed aangesloten, maar de diagnose apparatuur blijft met de melding komen 'zet het contact aan'.. uiteraard staat de auto al op contact. Iemand een goede tip of ligt het aan de computer van de auto zelf? Ik gebruik overigens een DYNO-SCAN OBDII SCAN-TOOL. Deze leest andere auto's (ook Ford) perfect uit.
Alvast bedankt!
Groet,
Jan