2 reacties
Lid sinds: 11-06-2007
Bijdragen: 211184
Geplaatst: 28-09-2005 20:46
[39255] iemand dit weleens gehad?
Nieuwe b2 gemonteerd,procedures volgens boeken gevolgd.
met name de startonderbreking,deze blijft erop staan.
configuraties zijn goed.