Geplaatst: 16-01-2007 17:12
[72135] Motor Start Redelijk Vlot Gaat Zonder Gasgeven Naar Ongeveer 2000 Toeren En Valt Dan Stil
Bij Het Uitlezen Gaf Hij De Fout Brandstof Actuator
Ook Heb Ik Gekonstateerd Dat Het Brandstofslotje Stroom Heeft Tijdens Het Starten En Darnaa Nog Ong 5 Sec
Waarna De Spaaning Wegvalt
Mogelijk Door Een Beveiliging In Het Systeem
Ik Vermoed Dat Waneer Hij Niet Zou Stilvalen Hij Echt Hoog In Toeren Zou Gaan
Ik Heb De Brandstof Vervangen En Op Lucht Gecontroleerd Hier Blijkt Ales Ok
Ook De Draadbundel Volledig Opengemaakt Maar Ook Hier Geen Probleem
Ansluitingen Zijn Zuiver
Verder Weet Ik Niks Van Deze Wagen Zijn Verleden
Heeft Iemand Een Idee
Graag Reaktie