Geplaatst: 22-05-2007 11:46
Hallo,
Ik heb hier een vectra 1.8i van 1994 en deze heeft Stationair de CO tussen de 1 en 2 %
en een HC van 1200 PPM.
op 2000 t/m is alleen het CO nog te hoog
en de motor loopt stationair 3.5 cilinder lijkt het wel maar dan weer niet permanent.
Hij is bij de opel al helemaal uitgelezen/ injector uitgewisseld/ egr klep uitgewisseld ,op vacuumlekkage bekeken enz maar tot nu toe nog geen oplossing gevonden.
Wie weet raad?
Mvg