airbagstoring bravo 1996

2 reacties

Merk
Fiat
Model
Bravo
Type
Onderwerp
Motorcode
1.4 12v
Eerste inschrijving
januari 1996
Brandstof

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 23-05-2007 13:02

[80870] Hallo,

Heb hier een bravo staan welke is binnengekomen zonder problemen, voor een onderhoudsbeurt. Na deze beurt blijft het airbaglampje branden. Ik heb de uitleesstekker achter het dashboardkastje gevonden, maar ik krijg geen verbinding met de ECU. Zit er mischien een contact in de stoel (deze is gesmeerd)> de auto heeft alleen een stuurairbag en naar mijn weten heeft die geen stoelcontact (bij een aanrijding is het vrij normaal dat er iemand op de bestuurdersstoel zit).

Het enige dat ik kan bedenken is dat bij het afstellen van de ruitensproeiers het contact nogal vaak aan en uit is geweest, iemand hiermee ervaring.

Alvast bedankt,

Erik