2 reacties
Lid sinds: 11-06-2007
Bijdragen: 211184
Geplaatst: 25-05-2007 15:48
[81004] Bij het uitlezen van Motronic 1.20.4 krijg ik de melding , fasesensor defect.
Wie weet een gangbaar Nederlands woord voor fasesensor?
Gerard.