Geplaatst: 24-05-2007 20:52
[80961] Wij hebben hier een ford focus 2.0 benzine bj 1999 met zetec motor 16v.
Tijdens acceleren houdt de auto in.
Ook is een ratelend geluid hoorbaar in het inlaatspruitstuk.
Zelf denk ik dat de fout ligt in het inlaatspruitstuk.
Zitten hier kleppen in?
Wie heeft hier ervaring mee?