Geplaatst: 26-01-2007 16:14
[72907] Op benzine wil de motor afslaan maar wanneer hij warm is loopt hij +/- 1500 rpm. Bij optrekken gebeurd het wel dat hij stotend optrekt. De ene keer wil hij wel overschakelen op gas maar komt ook wel voor dat dat niet gebeurd. Echter wanneer hij op gas loopt is er niks aan de hand. De storing is niet constant.