Geplaatst: 27-01-2007 20:00
Mensen,
Ik zit met een probleem ik heb een 16v Gti mk1 swift blok in mijn suzuki gehangen.
Maar hij wil alleen lopen op remreiniger. Ik heb vonk benzinedruk maar geen spanning staan op mijn injectoren. Ze krijgen ook geen puls bij het starten. (Alle 4 niet). Nu heb ik alles nagekeken ik heb goede masse en overal 12 v staan waar het op moet staan. Tevens meet ik op de injector kabel bij contact aan weerstand op beide kabels bij contact uit helemaal niets.
Nu kwam ik zonet achter dat ik een foutcode 14 krijg ocver de tem sensor. Kan het zijn dat de computer bij een foutmelding gewoon niet meer inspuit. Bedankt jongens alvast. Ben nu al 3 weken aaan het kutten maar ik krijg hem niet aan de gang.
Mark