Geplaatst: 30-01-2007 11:46
[73182] Volgende probleem: kan de uitleesstekker van het abs systeem niet vinden ,wel de uitleesstekker van de motor ecu.
de snap-on zegt in dit jaar geen abs,dus heb ik bij een 1994 gekeken en stekker zou bij veerpoot links of koplamp zitten.
Bedrading voorzover te zien nagelopen maar geen stekker.
Hadden de eerste types met abs misschien geen uitleesmogelijkheid?
Auto is een import uit zwitserland.