Geplaatst: 22-11-2006 17:58
[68506] Wij hebben hier een mondeo waarvan de airco bij erg warm weer niet werkt.We hebben het systeeem opnieuw afgevuld,drukken e.d. gecontroleerd,luchtspleet koppeling gecontroleerd,is allemaal goed.Wie heeft nog een suggestie?