Geplaatst: 07-06-2007 12:37
[81841]Bij deze auto het volgende probleem. Het stationaire toerental schommelt op en neer. Als je bovenop de elektronische carburateur kijkt (pierburg 2EE), dan zie je dat de chokeklep open en dicht gaat. Ik heb het idee dat die grote witte ronde vacuumdoos niet goed regelt. Iemand hier ervaring mee?
Vr. gr. Maikel.