Geplaatst: 10-06-2007 18:07
[82056]Dag Allemaal,
Wie kan mij helpen aan de juiste codes en stappen helpen om met vag-com progamma een gasklephuis in te leren van een audi a3.
Geld deze codes voor alle audi's op benzine of is dit anders per type motor, de site van gerd speek is mij bekend maar mijn duits is niet geweldig.
b.v.dank