Slecht aanslaan en hoge carterdruk.

8 reacties

Opgelost

Merk
Hyundai
Model
H200
Type
Onderwerp
Brandstof(systeem), Motor
Motorcode
2.5 turbo intercooler
Eerste inschrijving
januari 2001
Brandstof
Diesel

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 11-10-2005 19:29

Heb een H200 chassis/cabine met een 2.5 Turbo intercooler motortje. deze wil zowel warm als koud slecht aanslaan. Het is denk geen lucht aangezien het ook is direct nadat ik de motor heb uitgezet. ik zit sterk te denken aan compressie verlies aangezien de carterdruk erg hoog is. ik heb de motor al warm laten draaien met Forte Motorflush dat werkte iets. ben nu voor de 2e maal aan het warmlaten lopen met nieuwe olie en Forte, maar wie heeft hier ervaring mee. de motor heeft pas 50.000km gelopen.