Geplaatst: 16-10-2005 19:19
[40406] Hallo ik heb nog een klein probleempje waar ik eigenlijk wel vanaf wil.
Ons escort 18 td intercooler, op bepaalde snelheden gaat hij wat stoteren, net als bij een benz probleem in de ontsteking.
Heb de vevroegings sensor voor op de pomp vervangen!
Is hier veel beter mee geworden maar doet nog wel iets.
Iemand hier ervaring mee?
mvg marco