stoteren

3 reacties

Merk
Ford
Model
Escort
Type
Onderwerp
Motorcode
Eerste inschrijving
januari 1999
Brandstof

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 16-10-2005 19:19

[40406] Hallo ik heb nog een klein probleempje waar ik eigenlijk wel vanaf wil.

Ons escort 18 td intercooler, op bepaalde snelheden gaat hij wat stoteren, net als bij een benz probleem in de ontsteking.

Heb de vevroegings sensor voor op de pomp vervangen!

Is hier veel beter mee geworden maar doet nog wel iets.

Iemand hier ervaring mee?

mvg marco