Geplaatst: 13-10-2005 21:06
[40223] goedeavond ik heb het volgende probleem ik heb bij deze bus de hoofdkoppelingcilinder gereviseerd en sindsdien als je heeeel rustig je voet op de koppelling legt dan zakt het pedaal vanzelf in en kan ik niet schakelen heb hem al tien keer ontlucht schoongemaakt wie kan mij helpen is er een speciale manier om deze te ontluchten of wie weet wat er hier aan de hand is? mvrg clif