Geplaatst: 25-10-2005 11:21
Na het vervangen van de dynamo wil deze twingo niet meer aanslaan.
Hij heeft geen vonk krijgt wel brandstof , foutcodes uitgelezen deze heeft hij niet.
Als je hem start dan doet hij dat ook maar 2 sec en dan stopt hij ik weet niet of dat normaal is .
iemand een idee
mvg harrie