Geplaatst: 28-11-2006 22:05
Wie heeft dit bij de hand gehad?
Het probleem doet zich voor bij het optrekken, houd gaat inhouden en motorstoringslampje gaat branden met de tekst inspuitstoring.
bij het uitlezen komt een te hoge turbo druk naar voren, vacuumslangetjes naar wasgate zij goed en wasgate is gangbaar.
b.v.d wessel.