Geplaatst: 29-11-2006 15:31
[68953] De auto valt tijdens het rijden plots stil , en start dan weer zonder problemen . Dit gebeurd enkele keren per week en is zeer gevaarlijk voor de klant . Ik heb de auto aan de computer gehangen maar er zitten geen fouten in . Ik heb ook geken of er water in de mazoutfilter zit maar dit is totaal niet het geval. Zijn er bij deze auto's soms problemen met de elektrische pomp achter in de tank ?? of de hogedrukpomp en geeft dit dan geen fouten ???
Wie weet raad ???
groetjes gert