koppeling

6 reacties

Merk
Volkswagen
Model
Golf
Type
Onderwerp
Motorcode
1.9 TDI AFN
Eerste inschrijving
januari 1999
Brandstof
Diesel

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 14-06-2007 22:43

[82382]het betreft hier een golf III variant.

Het koppelingspedaal blijft volledig beneden staan en ik kan hem in geen enkele versnelling krijgen.
Bij het intrappen voel ik nauwlijks druk;
Het zaakje heb ik al eens ontlucht maar het probleem is niet verholpen.
Heb zonet beide pompjes uitgehaald en er is geen spoor van lekkage te zien.

Is het mogelijk dat er iets stuk zit ter hoogte van de koppeling of het druklager?