Geplaatst: 14-06-2007 22:43
[82382]het betreft hier een golf III variant.
Het koppelingspedaal blijft volledig beneden staan en ik kan hem in geen enkele versnelling krijgen.
Bij het intrappen voel ik nauwlijks druk;
Het zaakje heb ik al eens ontlucht maar het probleem is niet verholpen.
Heb zonet beide pompjes uitgehaald en er is geen spoor van lekkage te zien.
Is het mogelijk dat er iets stuk zit ter hoogte van de koppeling of het druklager?