Geplaatst: 30-11-2006 18:07
heb hier een laguna 1.9 dti die niet aan slaat.gloei lampje gaat niet branden en krijg geen spanning op de gloeistiften. kan met div clip versies en xr 25 geen verbinding maken met inspuitcomputer.krijg wel een dikke plus op het relais en een geschakelde plus dus het relais wordt niet aangestuurd door comp.het lijkt erop dat de computer een + mist maar dat weet ik morgen pas ,krijg dan een schema als het goed is.iemand een suggestie of zoiets meegemaakt?ps startblokkering gaat er af